„TO NIE JE MOJA KOLOBEŽKA!“

„TO NIE JE MOJA KOLOBEŽKA!“

Tak ako mám pozitívne aj negatívne zážitky s mojimi zákazníkmi na mojej prevádzke firmy
SOMRO v Trnave, tak majú už svoje prvé zážitky aj moji kolegovia na otvorených
franšízových prevádzkach.
Na jednej z týchto prevádzok sa odohrala situácia, kedy zákazník, ktorý s pokazenou
kolobežkou prišiel kvôli oprave na prevádzku. A pre opravenú kolobežku poslal svojho
príbuzného. Všetko prebehlo štandardne, až do momentu, kedy vlastník kolobežky oznámil
kolegovi, že jeho príbuznému dal inú a nie jeho kolobežku. Kolega vedel, že to nie je možné,
pretože evidencia, ktorú si vedie ho nepustí. Ale zákazník trval na tom, že chce svoju a keď
nie svoju, tak novú kolobežku. Bola to dosť nepríjemná situácia. Postoj a nárok toho
zákazníka sa zmenil až vtedy, keď mu kolega oznámil, že má kamerové záznamy i čo sa týka
odovzdanej i čo sa týka prevzatej kolobežky. Takže nielen z jeho evidencie, ale
i z kamerových záznamov je jasné, aké sú fakty. A faktom bolo to, že takú kolobežku akú
priniesol, takú si i odniesol. Samozrejme opravenú. Až po informácii o kamerových
záznamoch, zákazník zmenil rétoriku a prišiel s vysvetlením, že v rodine si jeho opravenú
kolobežku niekto požičal a vrátil inú.
Bol to zaujímavý poznatok, kedy sa nedá so 100%-nou istotou povedať, či to bolo
nedorozumenie alebo sofistikovaný úmysel. Faktom je to, že celá záležitosť je na poriadku,
vďaka firemnej evidencii a kamerovým záznamom.

Marcel Šomrák – SOMRO.SK

majiteľ

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz