ARGUMENT „HEURÉKA!?“

ARGUMENT „HEURÉKA!?“

Okrem servisovania a tuningu kolobežiek XIAOMI, VSETT, KUGOO, NINEBOT je
súčasťou mojej činnosti i predaj nových kolobežiek koncovému zákazníkovi. K rozhodnutiu
predávať a nielen servisovať ma v podstate priviedli a možno sa dá použiť aj dotlačili moji
vlastní zákazníci. Tí, ktorým som realizoval servis alebo tuning na ich už u iných predajcov
zakúpenú kolobežku. Keďže odchádzali z môjho servisu SOMRO vždy spokojní, tak
v momente, keď sa rozhodovali o kúpe ďalšej kolobežky, či už pre seba alebo rodinného
príslušníka, tak sa začali obracať priamo na mňa. A ich argument bol naozaj jednoznačne
zrozumiteľný. Prečo by si mali kupovať kolobežku tam, kde im ju nevedia, či už na počkanie
alebo v krátkej lehote, opraviť a odservisovať, keď si ju môžu kúpiť u mňa v mojom servise
SOMRO a nebudú sa potom potýkať so žiadnym servisným problémom. Musel som
v podstate uznať, že argument mojich zákazníkov je nepriestreľný a logický. Tak som sa
rozhodol, že do portfólia mojej firmy SOMRO okrem servisu a tuningu príslušných
kolobežiek, zaradím aj predaj kolobežiek týchto značiek XIAOMI, VSETT, KUGOO,
NINEBOT. Začal som i s predajom a súčasne som sa začal stretávať s tým, že niektorí
zákazníci, ktorí ku mne prišli s potrebou servisu, mi vo vzťahu k cenám predávaných
kolobežiek tvrdili, že na HEUREKE ich kúpia lacnejšie. V podstate mi dali pravdivú
informáciu, ale pravdivá bola len čiastočne. Skutočnosť je taká, že HEUREKA im pri
vyhľadávaní cenovo najlacnejšej kolobežky poskytne informáciu o najlacnejšej kolobežke, ale
to je asi tak všetko. Ja a moja firma SOMRO mojim zákazníkom, ktorí si u mňa kúpia
kolobežku, ktorá je o pár eur drahšia ako najlacnejšia na HEUREKE, poskytnem nasledovné:
1. Sprevádzkovanie a spustenie novej kolobežky - hardvérové, softvérové.
2. Prednostný servis.
3. Zľavu na náhradné diely použité pri servisných úkonoch.
4. Niektoré údržbové servisné úkony GRÁTIS.
5. Pri kúpe novej kolobežky, odpredaj starej kolobežky cez moju firmu SOMRO.
6. Prípadná reklamácia je realizovaná nie počas 30 dní , ale v priebehu hodín alebo len
pár dní.
Vačšina mojich zákazníkov, ktorí keď si zvážia benefity, ktoré pri kúpe novej kolobežky
v mojej firme SOMRO poskytnem kupujúcemu, realizujú nákup u mňa a argument najnižšej
ceny z HEUREKY pre nich prestáva byť dôležitý.

Marcel Šomrák – SOMRO.SK
majiteľ

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz